New Moon

Hej!

Måste bara berätta, att idag (22 november) har jag varit och sett new moon på sf bio i Lund. Den var helt otrolig!!!! Älskar New Moon!! På trosdag (26 november) ska jag se den igen med Tanja och hennes syster, Jessica. Har du inte sett den, så gå och se den!
Jag tyckte det gick väldigt snabbt. Men det var riktigt fin kvalité på filmen. Älskar Chris filmer! Den roligaste bitten var hissen i Volterra! Jag och mamma började nästan gap skratta på bion:P Men vi gjorde det i bilen istället!;P
Vad tyckte du om filmen? (Om du har sett den, om inte?) Skulle du vilja se den??


Molly

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag ska se den när jag vart på mässan som Edi kommer på i Älvsjö :D längtar fett mycket :D

2009-11-24 @ 18:55:31
URL: http://onlymylifestyle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback