Bibliotek

Hej!
Har varit upp på biblioteket i den byn jag bor i. Det är det 5:e bibliotek som har en mediejuckbox i skåne. Jag tycker det är coolt, men jag tror inte jag kommer använda den så mycket. I alla fall. Var jag där uppe med en riktigt bra vän. Vi spenderad 40 minuter på biblan:P Kanske lite nördigt, men vi har super kul. Jag hittade en bok som jag har tänkt köpa, men det har inte hänt, och biblan hade inte den och jag hittar den bland det nya böckerna. Jag tog tag i boken och sa: "Den här ska jag ha!", visste ju det redan;P Den heter Djävulens märke. Men måste läsa ut första Percys Jackson boken som jag också har lånat från biblioteket. Har en grej och säga bara: "Ta nytta av bibloteket nära dig!".

P.S. Det kommer bli några bok reviews snart så bara ni vet:P

Molly

Kommentarer
Postat av: Louise

Bloggsvar: Ja visst är den serien bra !! ÄLSKAR DEN !! PC Cast är ju lika bra som Meyer tycker jag !!

Har läst andra boken fem gången på en vecka bara . Har läst alla böcker på engelska och trean är jätte bra !! Ska inte avslöja något men den är bättre än tvåan .



Kram

2010-02-14 @ 18:57:35
URL: http://relaxsweetxx.blogg.se/
Postat av: Vampire Fanfic!

Gillar du att läsa fanfics? Besök gärna min blogg! :) www.vampirefanfic.blogg.se

2010-07-11 @ 21:21:50
URL: http://vampirefanfic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback